www.gligorindragana.blogspot.com

недеља, 19. јануар 2014.

Ana Stanić pravi uzor u svemu mladim devojkama :)

1. Na koji način ste gradili svoj stil oblačenja? Vremenom sam postajala svesna koje stvari mi u ormanu samo stoje, a koje zaista nosim i osecam se dobro u njima, tako da sam pocela da kupujem samo takve stvari. Tako sam definisala svoj stil koji je vec godinama manje vise ujednacen, mozda cu u nekom narednom periodu pozeleti neke inovacije, ali za sada sam ovako zadovoljna. 2. Kako biste definisali Vas stil oblacenja? Za vecernje autfite tezim nekom glam roku, to vazi i za moje nastupe samo sto su tad komadi koje obucem jos slobodniji i ekscentricniji. Preko dana volim muski stil svedenih boja, gde preovladjuju farmerke, pantalone, sakoi i kosulje ili majice jednostavnog kroja, kozne jakne i cizme. U svakom outfitu mi je vazno da imam adekvatnu tasnu, koja mi je cesto vaznija i od cipela. 3. Koji je Vas omiljeni brend? Nemam jedan koji mi je omiljeni. Volim garderobu francuskih brendova Maje, Sandro, Zadig & Voltaire, Kooples, volim tasne Givenchy, Stella McCartney, Balenciaga... Nisam konzument, ali divim se haljinama Lanvin. 4. Koji modni stil preporucujete mladim devojkama? Preporucujem im da se oblace u skladu sa svojim godinama i licnoscu, ima vremena da budu skockane od glave do pete, mladost daje taj luksuz da u farmerkma i beloj majici na bratele izgledas super. 5.Kako ste došli na ideju da kreirate venčanice, koje su po meni jedne od najlepših na tržištu? Tako sto mi je trebala idealna za moje vencanje, a znala sam da je necu tako lako naci. Sada se po tom pitanju situacija popravila, pa devojke koje se udaju ne moraju da izgledaju uniformisano .
6. Koje materijale koristite? Cipku, svilu, saten, til, kamencice, muslin.... 7.Sta su za vas najvaznije zivotne vrednosti? Porodica, ljubav, licni integritet, humor.... 8. Da li se cesto smejete i sta vas cini srecnom? Volim da se salim i smejem tudjim salama, volim da neprijatne situacije preokrenem da postanu smesne i volim oko sebe ljude koji imaju taj pristup. 9.Koliko paznje i vremena posvecujete fizickoj a koliko duhovnoj lepoti? Redovno idem na ples, koji se u poslednje vreme pokazao kao idealan nacin za mene da vezbam i radim na svom telu, a pri tome uzivam i zabavljam se. Duhovnu lepotu gradimo celog svog zivota prvo obrazovanjem i vaspitanjem, a zatim onim sto smo proziveli, videli, napravili...

2 коментара: