www.gligorindragana.blogspot.com

четвртак, 10. октобар 2013.

SUZA

Nekako sad kada sam napunila 30. godina i sredjujem bilans svog dosadasnjeg zivota, shvatam da nekada i previse patila, jer oni koji te vole ne dovode te svesno u tu situaciju, za nekoga sam bila samo brend za stolom, za nekoga samo drugarica koja ce da plati skupe izlaske....Mozda sam najmanje paznje posvecivala sebi....Vrlo lako su moju ambiciju znali da podcene neki potpuno nebitni ljudi a ne uravnoteze time da si lepa, pametna, obrazovana, urbana, prepoznatljiva medju beogradskom kulturnom elitom...sada sa 30. znam da je to pogresno i da treba sebe cuvati, postovati i ceniti.
Puno suza sam prolila.....mozda najvise zato sto sam bila previse iskrena i predobra.
Sada znam da postoje suze koje su tu da nam izvidaju rane, one ne bole, niti peku, samo se slivaju niz vase lice i prociscuju vam dusu od svih nepotrebnih patnji i melanholije.
Vremenom shvatis da sve u zivotu ima svoj smisao ma koliko bilo bolno. Nakon velikih patnji u zivotu postanete hrabriji, naucite da se radujete i osmehu koji je muzika izvora zivota.
Spoznala sam da kroz zivot ne gubis prijatelje, partnere, drustvo, devojku/momka, samo ucis ko su pravi....
Sustina je u covekovoj teznji da obeshrabri setu, da bi se on sam osecao mnogo bolje. 
Blato moze da uprlja dijamante ali ne moze da ih pretvori u blato....


11 коментара:

  1. Kako zrelo razmisljanje...vidi se da se trudis da sve zivotne nedace pretvoris u priliku za uspeh. Moj si idol. Obozavam te.

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan tekst. moze svakodnevno da se cita... toliko mudrosti na jednom mestu. svaka cast. citiracu te. ljubim te

    ОдговориИзбриши
  3. Jako sam ponosna na tebe, tvoj stil pisanja, lepotu, sve...ti si jedna kompletna carica.

    ОдговориИзбриши
  4. Sa puno emocija i pravih vrednosti u tekstu. Iako smo tolike godine drugarice, mogu samo da ti cestitam i pozelim da budes jos uspesnija i citanija.
    Ne kazu dzabe takva se jednom radja.

    ОдговориИзбриши
  5. Blog koji je privukao moju paznju. Nazalost, to je realnost zivota, sto pre dodjes do takvih zakljucaka, bolje za tebe, mozda sa 30 malo kasno ali bolje kasno nego nikad. Ovo drustvo sada ume samo da uzima, ruzno i tuzno. I samo jos nesto, neisplati se plakati zbog toga, jer postoje i dusmani koji to i hoce pa i da ti se smeju iza ledja. Glavu gore i idemo dalje :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Strava!!!!
    Tekst je 300% strava, realan i emotivan kao i ti u isto vreme.
    Cestitam ti.
    Vanserijski si talentovana za pisanje.

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka cast, mlada i prelepa devojko. Koliko zrelo razmisljanje...blago pincu!

    ОдговориИзбриши
  8. Fenomenalan tekst, kao i uvek. Blog sve vise dobija na kvalitetu.

    ОдговориИзбриши
  9. Veoma kratak i da dodam fantastican tekst u kome je puno toga receno.
    Svaka cast .

    ОдговориИзбриши
  10. The way that you are expressing your self is simply unique, so tender and real....i adore you...

    ОдговориИзбриши