www.gligorindragana.blogspot.com

четвртак, 24. октобар 2013.

POBEDE

Sve pobede počinju pobedom nad samim sobom!



Sve životne situacije treba koristiti kao korake ka prosvetljenju čoveka.
Kroz iskustvo čovek poprima neustrašivost, spontanu radost i aktivno saosećanje, a život dobija narastajući smisao. Sve treba shavtiti kao šansu da pokažete i dokažete da ste još veći čovek, ostvareni i zadovoljni sobom, jer to je jedinstveno osećanje i nikada ničim ne može biti kompenzirano.

Ja sam jako zadovoljna osoba, mislim da sam postigla sve što sam mogla za svoje mlade godine, nikada se ne upoređujem sa drugima jer nemam vremena za to, veoma vredno radim na tome da svakim danom budem sve bolja na svim životnim planovima.

Zlatan je poseban, za mene vrlo borben i inspirativan i ima specifičnu harizmu, koja se retko sreće.






6 коментара:

  1. BRAVO ZA TEKST O ZIVOTNIM POBEDAMA I IZBOR SPORTISTE!

    ОдговориИзбриши
  2. Hello dear Dragana, I am pleased to see you with great football players name, And you also by the way, you look pretty and fit just like a beautiful girl football player ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan tekst, mnogo je inspirativan.
    Zlatan vrhunski fudbaler, mada mi nije nešto omiljen:-)))

    ОдговориИзбриши
  4. izabrala si odlicnog fudbalera,a i text je super :)

    ОдговориИзбриши