www.gligorindragana.blogspot.com

среда, 26. фебруар 2014.

LJUBAV, VERA, NADA

Dan na koji sam rodjena...kao i na koji je rodjena velika glumica Monica Bellucci. Ljubav, vera, nada. Vera nam treba da bi mogli da se nadamo, nada da bi mogli da živimo nasmejani, a ljubav da bi mogli kao kulturan narod da živimo. Samo ono što je bitno ima vrednost. Ostalo je sve priča o bitnosti i vrednosti. Dani poraza teže se zaboravljaju nego dani pobede. Ljubav je prelep cvet, ali treba imati hrabrosti da se ubere u svakodnevici koja je kao bodljkava žica.Istovremeno, ljubav je aktivna briga za život i razvitak osobe koju volimo. Balzak je govorio život muškarca je slava, život žene – ljubav. I ja tako mislim, i meni samoj ljubav je najvažnija na svetu.Ljubav i treba shvatiti kao igru za dvoje u kojoj oboje mogu pobediti. Mudraci su govorili kada pripadamo nekome, tada konačno potpuno pripadamo i samome sebi. Najvažnije je verovati u sebe, ono što radimo...tako najbolje utabavamo stazu do ostvarenja cilja. Nada...Nada nas održava, gura napred, stvara spokoj u dusi i mir u telu. Kroz uspone i padove kroz koje sam prolazila u životu, naučila sam da smo sami sebi najveća podrška i nada, i da baš zato kažu nada poslednja nestaje, ona nestaje kada mi to odlučimo.

3 коментара: